Logo petrinja

19.02.2018

Radionice u sklopu projekta Interpretacija baštine

Poštovani dionici razvoja turizma destinacije Petrinja, Turistička zajednica Grada Petrinje provest će četiri radionice u sklopu projekta ‘Interpretacija nematerijalne baštine’, a druga i treća u nizu održat će se u petak, 23. veljače 2018. u gostionici MIS, prvi kat s početkom u 13.00 sati i u subotu, 24. veljače 2018. u gostionici MIS, prvi kat […]

Intro img

Poštovani dionici razvoja turizma destinacije Petrinja,

Turistička zajednica Grada Petrinje provest će četiri radionice u sklopu projekta ‘Interpretacija nematerijalne baštine’, a druga i treća u nizu održat će se

u petak, 23. veljače 2018.
u gostionici MIS, prvi kat s početkom u 13.00 sati
i
u subotu, 24. veljače 2018.
u gostionici MIS, prvi kat s početkom u 9.00 sati

Teme radionica: Osnovne tehnike odnosa s javnošću i brendiranja kroz storytelling offline i online (petak); Storytelling i manifestacije kao prilika za razvoj novih destinacijskih proizvoda (subota)

Ciljevi radionica: Druga radionica u nizu omogućiti će polaznicima stjecanje specifičnih stručnih znanja, praktičnih pisanih, govornih i vizualnih vještina te sposobnosti integriranja tehnika i kanala komuniciranja potrebnih za praktično komuniciranje s različitim ciljnim javnostima. Polaznici će se upoznati sa primjenom brend vrijednosti (komunikacija, logo i slogan) te sa specifičnostima komunikacije kroz doživljaj te kolika je uloga medija i društvenih mreža. Svrha ove edukacije je omogućiti polaznicima svladavanje specifičnosti pojedinih tehnika i alata koji se koriste u područjima odnosa s javnošću i komunikacijskog menadžmenta kao i organizacijskih vještina koje se koriste u odnosima s javnošću i brendiranju kroz storytelling te ih osposobiti za njihovo osnovno korištenje.

U trećoj radionici obraditi će se mogućnosti razvoja novih sadržaja vezanih uz postojeće manifestacije ali i kroz osmišljavanje novih manifestacija. Manifestacija, kao i proizvod, ima svoj životni ciklus koji se sastoji od rasta, stagnacije i pada. Važno je prepoznati faze, posebno stagnacije i uvesti nove elemente. To ujedno znači da svaka manifestacija zahtijeva kontinuirano inoviranje i ulaganje.

Trajanje: 240 minuta po radionici
Prvi dio radionice je uvodno predavanje, nakon toga slijede primjeri dobre prakse i na kraju slijede pitanja i diskusija s polaznicima.

Kome je namijenjena: Radionica za dionike u kreiranju turističke destinacije (hoteli, privatni iznajmljivači, ugostiteljski objekti, receptivne turističke agencije, proizvođači suvenira, OPG-i, turistički vodiči, gradski uredi, razvojna agencija), ustanove u kulturi i ostale zainteresirane pravne i fizičke osobe.

Prijave za sudjelovanje na radionici (ime i prezime, kontakt i organizacija), molimo da pošaljete na e-mail: ivanka.drzaj@petrinjaturizam.hr