30.05.2019
🌸Volim Petrinju za ljepšu Hrvatsku🌸 - PRIJAVE
Pozivamo cijenjene sugrađane da se prijave na natjecanje za najuređenije okućnice, balkone, vrtne detalje, javne objekte, izloge, turističke objekte, turističku ponudu ili zanimljivost i djelatnike u turizmu. Ciljevi akcije su očuvanje i unapređenje životnog i turističkog prostora te očuvanja i zaštite okoliša. Informacije i prijave do 15. lipnja 2019. u Turističkom uredu, Trg dr. Franje […]
Pozivamo cijenjene sugrađane da se prijave na natjecanje za najuređenije okućnice, balkone, vrtne detalje, javne objekte, izloge, turističke objekte, turističku ponudu ili zanimljivost i djelatnike u turizmu.
Ciljevi akcije su očuvanje i unapređenje životnog i turističkog prostora te očuvanja i zaštite okoliša. Informacije i prijave do 15. lipnja 2019. u Turističkom uredu, Trg dr. Franje Tuđmana 4, na telefon broj 815-431 ili na mail: kontakt@petrinjaturizam.hr
Akciju VOLIM PETRINJU ZA LJEPŠU HRVATSKU provodi Turistička zajednica Grada Petrinje u svrhu podizanja opće razine kvalitete životnog prostora, očuvanja i unapređivanja turističkog prostora i zaštite okoliša.
KATEGORIJE: OKUĆNICA PRIVATNE KUĆE, BALKON I VRTNI DETALJ
U ovim kategorijama ocjenjuje se:
🌸 cvjetnost i hortikulturno uređenje (originalnost uređenja, cvjetnost balkona, prozora, gredica, raznovrsnost bilja),
🌸 uređenje, održavanje i čistoća (unutar i izvan ograde, fasada),
🌸 opremljenost (ograda, vrtne staze, klupe, sjenice).
🌸 cvjetnost i dekorativnost za balkone
🌸 kao vrtni detalj mogu se birati balkon, živica, cvijet i/ili razni vrtni elementi koji se ističu i izdvajaju svojim izgledom i privlače pozornost.
KATEGORIJA JAVNI OBJEKT
U ovoj kategoriji ocjenjuju se: škole, dječji vrtići, crkve, kapele, groblja, galerija, društveni i vatrogasni domovi, bolnica, pošta, ambulanta, apoteke, sportski tereni i igrališta, dječja igrališta, autobusne postaje, poslovni objekti i trgovine.
Ocjenjuje se:
🌸 cvjetnost i hortikulturno uređenje okoliša javnih objekata,
🌸 vanjski izgled i uređenost javnih objekata
🌸 opremljenost i unutrašnje uređenje javnih objekata.
KATEGORIJA IZLOG
U ovoj kategoriji ocjenjuju se izlozi poslovnih objekata i trgovina.
Ocjenjuje se:
🌸 izgled, uređenost i opremljenost
🌸 uređenost pročelja, natpis – reklama, ulaz
KATEGORIJA TURISTIČKI OBJEKTI
U ovoj kategoriji ocjenjuju se: hoteli, hosteli, pansioni, privatni smještaj; restorani, kafići, gostionice, slastičarnice, bistroi, pizzerije, kavane, noćni klubovi, konobe, pivnice; kampovi.
Ocjenjuje se:
🌸 izgled (uređenost fasade, natpisa – reklame, terasa, cvjetnost i hortikulturno uređenje)
🌸 opremljenost (stolovi i stolice, ugostiteljsko rublje, suncobrani, tende, klimatizacija, sanitarni prostor, tv, prilaz invalidima)
🌸 ponuda (jelovnici, cjenici, karte pića, raznolikost ponude, dodatni sadržaji)
🌸 doprinos obogaćivanju turističke ponude
KATEGORIJA TURISTIČKA PONUDA ILI ZANIMLJIVOST
U ovoj kategoriji ocjenjuju se selektivni oblici turizma: kulturni (kulturni proizvodi, programi i manifestacije), tematski (elementi zabave, uzbuđenja i obrazovanja) avanturistički (kajak, kanu, brdski biciklizam, ronjenje, let balonima, planinarenje, slobodno penjanje…), ruralni turizam, kongresni (stručni, znanstveni, gospodarski ili drugog sadržaja)
Ocjenjuje se:
🌸 originalnost, sadržajnost, očuvanje tradicije i etnološkog i povijesnog nasljeđa, edukativnost
🌸 doprinos obogaćivanja turističke ponude
🌸 valorizacija u svrhu turizma
KATEGORIJA DJELATNIK U TURIZMU
Izbor djelatnika u turizmu provodi se s ciljem podizanja razine gostoljubivosti i stvaranja klime dobrodošlice u destinaciji. Naglasak je na važnosti čovjeka u pružanju kvalitetne usluge i promidžbi grada usmenom predajom s jasnom porukom: stručnost, susretljivost i gostoljubivost. U ovoj kategoriji mogu sudjelovati turistički vodič, turistički animator, privatni iznajmljivač, organizator dolazaka u destinaciju – DMC agencija, djelatnik prodaje i marketinga u turizmu, hortikulturni djelatnik, prodavač, taksist, čistač, spasilac na plažama, djelatnik u ostalim uslužnim djelatnostima.
Kriteriji za dodjelu priznanja djelatnik u turizmu:
🌸 profesionalno obavljanje posla (stručnost, poduzetnost, inovativnost)
🌸 odnos prema turistima i gostima (ljubaznost, urednost, komunikativnost, kompetentnost)
🌸 ostvareni rezultati u poslu i prihvaćenost u radnoj sredini.
Najboljima se dodjeljuje statueta Lipa i priznanje po kategorijama, a svečanost dodjele održat će se u sklopu Lovrenčeva u Petrinji.