Logo petrinja

24.04.2018

Radionica Edukacija za male iznajmljivače

Turistička zajednica Grada Petrinje organizirala je radionicu pod nazivom Edukacija za male iznajmljivače koja je bila namijenjena nositeljima turističke ponude destinacije. Radionica je održana 23.travnja 2018. godine u Gostionici MIS. Predavači tvrtke „Interligo“ d.o.o. bile su Anamarija Cicarelli, voditeljica Savjetovališta za obiteljski smještaj i Meri Čizmić Kraljević, glavna urednica časopisa „Apartman plus“.

Intro img

Turistička zajednica Grada Petrinje organizirala je radionicu pod nazivom Edukacija za male iznajmljivače koja je bila namijenjena nositeljima turističke ponude destinacije. Radionica je održana 23.travnja 2018. godine u Gostionici MIS. Predavači tvrtke „Interligo“ d.o.o. bile su Anamarija Cicarelli, voditeljica Savjetovališta za obiteljski smještaj i Meri Čizmić Kraljević, glavna urednica časopisa „Apartman plus“.
Na radionici su prezentirani novi trendovi i promjene na turističkom tržištu, kako se njima učinkovito prilagoditi i unaprijediti kvalitetu i konkurentnost smještaja u domaćinstvu te time stvoriti prepoznatljiv destinacijski turistički brend. Istaknuto je kako uložiti u opremanje apartmana i soba za iznajmljivanje te na što valja posebno obratiti pažnju u odnosu na potražnju gostiju. Također, sudionicima je prezentirano kako identificirati i razumjeti potrebe i zahtjeve suvremenih turista, kako upravljati jedinstvenim doživljajima smještaja u domaćinstvu te kako odabrati odgovarajući kanal promocije i prodaje. Sudionicama su prikazani brojni primjeri iz prakse koji svjedoče o kvalitetnoj pripremi apartmana za snimanje i izradu dobrih fotografija za promociju. Također im je predstavljena suradnja s turističkim agencijama uz napomene o čemu valja voditi brigu prilikom uspostavljanja suradnje s agencijama s obzirom na mnogobrojnost i raznolikost u ponudi. A za one koji se žele samostalno oglašavati, predloženi su prodajni kanali kao što su portali, web stranice, društvene mreže i sl. Jedan od važnih segmenata uspješnog poslovanja je dobra komunikacija s gostima prilikom upita i prije ostvarivanja rezervacija kao i komunikacija nakon izvršene usluge. Kako se najbolje pripremiti za poslovanje valja procijeniti troškove kako bi se što bolje odredila cijena koja treba odgovarati u razmjeru kvalitete. Sudionici radionice, aktivno su sudjelovali u raspravi uz postavljanje pitanja i davanja vlastitih primjera iz prakse. Gospođe Cicarelli i Kraljević, svim sudionicima poklonili su knjižicu „Administrativno poslovanje za vlasnike apartmana, kuća za odmor, studio apartmana i soba u domaćinstvu“ i stručni časopis „Apartman plus“.

Photo & Video galerija